Iubitei mele cu voce de cameleon.

Posted: miercuri, 5 martie 2014 by L. in Etichete:
1



Kazuya Akimoto - Reptile Woman. [noiembrie 2007 in cadrul expozitiei de la New York "Good art repeats itself"]

Maini aspre cu atingere fina. Inselator de fina, astfel ca m-am taiat de multe ori in solzii tai. Niciodata prea adanc. Rani superficiale. Nici o cicatrice.
Te-ai invelit cu un fals parfum proaspat, dar pielea naparlita te-a dat de gol in fiecare anotimp.

Totusi, dupa un timp te-ai adaptat, dar te-am urmarit cu pietre ca un copil rau care chinuie animalele. Te-am prins si am vrut sa iti zdrobesc capatana, dar in schimb, am ezitat si am ramas cu coada ta in mana. Nu iti va creste o coada noua iar a doua oara te voi urmari pana in cuibul tau si-ti voi arde cicatricele pe care ti le-am lasat.

N.B : A transmite ceva cere o responsabilitate enorma, a transmite ceva original presupune ca TU sa te crezi inaintea celorlalti, a transmite ceva fals, necesita o idee universala, indulcita si infrumusetata. Tu ce vrei sa transmiti iubito? Stii ce transmiti de fapt ?



1 comentarii:

  1. Ce-mi place acest paragraf "Totusi, dupa un timp[...]"